fbpx
uk
Джеффрі Безос фото

19 цитат Джеффа Безоса – засновника Amazon і найбагатшої людини в світі

Джефф Безос – засновник компанії Amazon, авіакосмічної корпорації Blue Origin і власник The Washington Post. У 2018 році він посів перше місце в списку найбагатших людей людей світу, і зараз його капітал оцінюється в 110 мільярдів доларів.

Безос не винайшов електронну комерцію як таку, але він зумів створити гіганта онлайн-торгівлі, який змінив життя людей у ​​всьому світі. Усе його життя – це одна довга історія успіху, і причина далеко не у везінні. Вся справа в особливому підході цієї людини до вирішення завдань і досягнення цілей.

Протягом багатьох років він ділився своїми думками про ведення бізнесу, інновації та успіх, через інтерв’ю або листи до акціонерів. У цій статті The Spark зібрав вибрані цитати Джеффа Безоса, які підкреслюють його образ мислення, відношення до бізнесу і життя в цілому.

Цілком можливо, що і вас вони надихнуть на нові звершення.

***

  • Я думаю, що ощадливість і поміркованість просувають інновації, так само, як і інші труднощі. Єдиний спосіб вибратися з коробки – знайти власний шлях назовні.

В основі Amazon лежать три ідеї, які дозволили компанії домогтися успіху. Ставте клієнта на перше місце, експериментуйте і будьте терплячими.

  • У бізнесі можна орієнтуватися на конкурентів або на клієнтів. Ті, хто орієнтуються на конкурентів, втрачають ініціативу. А той, хто всю увагу приділяє клієнтам, має великі шанси опинитися на коні.
  • Бренд для компанії – це як репутація для людини. Ви заробляєте репутацію, намагаючись робити важкі речі добре.
Джефф Безос на конференції

Життя занадто коротке, щоб оточувати себе людьми, які нічого в нього не вносять.

  • Ваші кордони – мої можливості.
  • Якщо ви не будете впертими, ви відмовитеся від експериментів занадто рано. А якщо не станете достатньо гнучкими, то будете намагатися пробити головою стіну замість того, щоб знайти альтернативне рішення.
  • Найкраще обслуговування клієнтів – якщо клієнтові не потрібно телефонувати вам, не потрібно з вами розмовляти. Це просто працює.

  • Я знав, що якщо я зазнаю невдачі, я не пошкодую про це, але я знав, що одна річ, про яку я міг би пошкодувати – це не спробувати.
  • Те, що нам потрібно зробити, це завжди дивитися в майбутнє. Коли світ змінюється навколо вас і коли він змінюється проти вас – те, що раніше було попутним вітром, тепер є зустрічним вітром – ви повинні прислухатися до цього і зрозуміти, що робити? Тому що скаржитися на обставини – явно не вдала стратегія.
  • Будьте наполегливі в баченні, але гнучкі в деталях.

Ваш бренд – це те, що інші люди говорять про вас, коли вас немає в кімнаті.

  • Якщо ви забезпечуєте відмінний досвід, клієнти розповідають один одному про це. Слова з уст в уста – величезна сила.
  • Дуже важливо не замикатися у власному маленькому світі. Однак, метою вивчення конкурентів повинно бути не копіювання, а отримання основи для натхнення.
  • Ви можете мати кращу в світі технологію, ви можете мати кращу бізнес-модель. Але якщо ви не можете про все це розповісти, то інші плюси не матимуть значення. На ваш бізнес ніхто і не подивиться.
  • Часте питання, яке задають в бізнесі, це «чому»? Це хороше запитання, але не менш важливе питання: «Чому б і ні?».

Люди, які багато в чому мають рацію, часто змінюють свою думку.

  • Якщо, йдучи на роботу, ви вирішите, що збираєтеся робити тільки те, що знаєте, ви пропустите занадто багато можливостей.

Розум – це дар, а доброта – це вибір.

Редакція
Редакція
Трансформуємо каву і натхнення в тексти, і віримо в те, що все буде добре.
Цікаве по темі:
Добавить комментарий