fbpx
Правила ефективної віддаленої роботи з дому

10 правил виживання при віддаленій роботі з дому

Віддалений формат роботи – це нова нормальність. І це дуже й дуже добре. Те, до чого звичним шляхом суспільство і економіка ішли б добрий десяток років, через пандемію стало для усіх звичним за якийсь рік. 

Жаль, поки далеко не для всіх професій така можливість доступна. Але розвиток технологій своє візьме.

Інша справа, що більшість людей банально виявилися неготовими до роботи з дому. Не всі здатні витримати перебування з дітьми і чоловіком/дружиною в закритому просторі, протягом тривалого часу. Можна не тільки зловити явний мінус по продуктивності, але й отримати цілей букет «бонусів» в якості наслідків для нервів і психіки.

Як організувати роботу, коли працюєш з дому, щоб не втратити в плані ефективності? Як зберегти при цьому свою психіку здоровою, не розлучитися і позбутися нав’язливого бажання втекти кудись у ліси? 

Щоб вирішити ці та решту важливих завдань, достатньо дотримуватися декількох простих принципів, які дозволяють вижити при віддаленій роботі. Випробувано на собі.

****

1. Ваше робоче місце має бути ізольоване від зовнішніх впливів, особливо твоїх домашніх, яким до всього є діло. В ідеалі – окрема кімната. Але балкон чи на крайняк куток у загальній кімнаті – теж норм. Але точно не кухня чи дитяча.

2. Введіть усіх інших в курс свого графіку. Поясніть в які години в квартирі бажано організувати тишу, не запрошувати в гості друзів і не влаштовувати дискотеку за метр від монітору.

3. Месенджери – зло. Переводьте все в беззвучний режим і в робочий час включайте нотифікації тільки для робочих чатів. 

4. Чіткий work-life баланс – обов’язкове правило. Невміння чи небажання розділяти робочий і особистий час – це перший крок до сидіння на заспокійливому і антидепресантах. Робота з дому не значить, що вас можуть пінгати в режимі 24/7. 

5. Час, який вивільнився завдяки віддаленій роботі – обіди, розмови на кухні, дорога до офісу – варто витратити на відпочинок, хобі чи самонавчання. Але точно не брати більші об’єми роботи, чи більше відволікатися в процесі.

6. Дотримуйтеся звичного графіку, який був в офісі. Сон до 11-ї чи сидіння за комп’ютером опівночі, тільки вдарять по продуктивності і вдарять по здоров’ю. Ніяких плюсів така практика не дає.

7. Фізична активність важлива. Навіть якщо мова про те, щоб просто пройтися в магазин у сусідньому дворі. 

8. Інструменти планування і тайм-менеджменту рулять. Google Calendar, Pomodoro Timer, Trello і TickTick – можуть сильно спростити життя і допомогти досягти вже згаданого work-life балансу.

9. Домашні справи – до чи після роботи, або під час перерви. Інакше про фокусування і продуктивність можна буде забути, а відволікання вас в робочий час стане для всіх смислом життя.

10. Якщо у вас декілька малолітніх дітей і однокімнатна квартира – всі попередні пункти не актуальні. Є можливість відвідувати офіс, нехай і сидіти там самому? Ок, цією можливістю варто скористатися. Є варіант зняти невеликий офіс з кимось на пару – ок, теж варіант. Але з дому точно треба тікати.

І ще. Якщо вам здається, що вас задовбала робота, маю просту пораду: потіште себе тим, що вона у вас взагалі є. Величезній кількості людей через карантин пощастило значно менше.

Дорога редакція
Трансформуємо каву і натхнення в тексти, і віримо в те, що все буде добре.
Цікаве по темі:
Добавить комментарий

Pin It on Pinterest