fbpx
uk
Логотипи відомих брендів

16 логотипів відомих брендів, про приховане значення яких ви не здогадувалися

Нас оточує безліч символів, алюзій і прихованих смислів. Цілком може виявитися, що знайомий вам з самого дитинства відомий логотип, зовсім не такий простий як здається на перший погляд. А колір, форма і положення слів – все це має своє особливе значення.

З того моменту як ви прокидаєтеся і заварюєте собі каву, йдете на роботу і до того моменту як лягаєте спати, вас оточують логотипи брендів. Вони всюди – на одязі, який ми носимо, телефонах і комп’ютерах, якими використовуємо, їжі яку ми їмо.

І хоча частина символіки абсолютно однозначна, але є й чимало таких, які мають прихований сенс і містять «секретні повідомлення», що відображають дух компанії. Ми зібрали для вас добірку логотипів всесвітньо відомих брендів, про значення яких ви швидше за все не здогадувалися.

Amazon

Amazon
Жовта стрілка в логотипі найбільшого в світі інтернет-магазину, вказує від A до Z, від першої і останньої букви англійського алфавіту. Це говорить про різноманітність товарів, доступних в каталозі рітейлера. А сама стрілка нагадує посмішку – як символ задоволеного покупця.

Google

Google
Логотип всесвітньо відомої пошукової системи в 1998 році придумала Рут Кедар, викладач Стенфордського університету. Напис без зайвих графічних елементів, з розмаїттям кольорів і символічним підтекстом відображає неординарність компанії і зручність використання нової пошукової технології.

Назва компанії являє собою видозмінене написання слова «googol», що в англійській мові позначає число, що складається з одиниці і ста нулів. Це символізує безкінечність інформації, яку пошукова система хоче надати людям.

Apple

Apple
Творець логотипу Роб Джейнофф пояснював те, що яблуко з одного боку надкушене, досить простою причиною. Вся справа в тому, що це дозволяє уникнути плутанини і так люди будуть чітко розуміти, що це саме яблуко, а не вишня. Трохи розчаровує, але це дійсно так.

Walt Disney Pictures

Walt Disney
Кінокомпанія Walt Disney Pictures була заснована як підрозділ Дісней в 1983 році, і з цього моменту фільми корпорації виходять під цим лейблом. На емблемі красується замок Попелюшки, прототипом якого є французький Шато Дюссо. А шлейф зоряного пилу над ним залишає фея Тінкер Белл, з казки про Пітера Пена.

Samsung

Samsung
Назва компанії складається з двох корейських слів: sam ( «три») і sung ( «зірка»). У перекладі це означає «три зірки», а саме число три символізує щось велике і потужне.

Audi

Audi
Цей відомий автомобільний бренд з’явився тоді, коли чотири різні компанії вирішили об’єднається в одну. Кожне кільце символізує одну з чотирьох компаній засновників концерну: DKM, Horch, Wanderer і Audi.

BMW

BMW
У центрі логотипу компанії BMW знаходиться коло, розділене на білий і синій сегменти. Ці два кольори є відсиланням до гербу Баварії (щит, покритий білими і синіми ромбами), де розташовані виробничі потужності компанії. Вперше емблема в такому вигляді була використана в 1918 році.

Toyota

Логотип автовиробника в його сьогоднішньому вигляді був представлений в 1990 році. Три еліпси з яких він складається, символізують єдність бренду з його партнерами та клієнтами. Також, за однією з версій, він символізує нитку, пропущену крізь вушко голки.
Toyota
І ще один цікавий факт – логотип фактично приховує в собі кожну букву, яка використовується в назві компанії.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz
Знаменита зірка з трьома променями була запатентована як фірмовий знак компанії в 1901 році, а з 1910 почала використовуватися в якості офіційного логотипу. Три промені символізують те, що двигуни компанії використовуються на землі, в небі і на воді.

Tesla

Існувало чимало теорій щодо значення фірмового знаку компанії, але всі здогадки перестали бути актуальними, після того як в січні 2017 року Ілон Маск розставив все по своїх місцях.
Tesla
Логотип Tesla є стилізованим сегментом електромотора, що використовується в автомобілях компанії. Причому, в його основі лежать роботи Ніколи Тесли, виконані вченим ще сто років тому.

Starbucks

Starbucks
Це, мабуть, найвідоміша в світі мережа кав’ярень, яка почала свою історію відносно недавно – в 1971 році. Свою назву компанія отримала в честь одного з персонажів культового американського роману «Мобі Дік» – Старбека.

Морська тема була продовжена і в логотипі, основою для якого став образ русалки Сирени – істоти з давньогрецької міфології, побаченої засновниками на одній з гравюр XVI століття.

Durex


Назва компанії, яка по суті і є логотипом, є абревіатурою від слів Durable, Reliable, Excellence, що в перекладі з англійської означає «міцність, надійність, перевага».

Gillette

Gillette
Найвідоміший виробник бритв у світі, елегантно підкреслив це і в своєму фірмовому логотипі. Акуратний і точний зріз по краях букв «G» і «i» виглядає так, нібито це було зроблено одним рухом гострої бритви.

Lacoste

Lacoste
Символом цієї французької компанії, яка займається виробництвом одягу, взуття та аксесуарів, є зображення зеленого крокодила. Вся справа в тому, що знаменитий тенісист Рене Лакост отримав від фанатів прізвисько «Крокодил» за чіпкість на корті. Це і визначило дизайн майбутнього логотипу.

Nike

Свуш Nike
Одна з найбільш відомих емблем в світі була придумана в 1971 році студентом Портлендського державного університету Керолін Девідсон. Символ нині відомий як «свуш», позначає звук розсікаючого повітря, при русі зі швидкістю звуку.

Adidas

Adidas
У різні періоди компанія використовувала різні варіанти логотипу, спільним для яких було те, що на них були присутні три смужки, які символізували три континенти, на яких була присутня компанія.

В процесі останнього редизайну смужки були стилізовані у вигляді сходинок, які символізують перешкоди, з якими стикаються спортсмени на шляху до вершини, і долають їх.

Редакція
Редакція
Трансформуємо каву і натхнення в тексти, і віримо в те, що все буде добре.
Цікаве по темі:
Добавить комментарий