fbpx
uk
soft-skills або "мякі" навики

Soft Skills: 10 навичок, які допоможуть вам роботі

Гнучкі (або м’які) навички, як перекладається з англійської термін «soft skills» – це особливості особистості або певні якості характеру кожного з нас. Вони відображають те, ким ми є, наприклад, наші погляди, звички і те, як ми взаємодіємо з іншими людьми.

Вони не такі очевидні, як професійні ( «жорсткі», hard skills) навички, а й отримати їх, просто записавшись на курси, доволі складно. Тим не менш, ви можете придбати їх на основі життєвого досвіду і в процесі роботи, але для цього від вас будуть потрібні певні зусилля.

Незалежно від рівня професійної підготовки і рівня освіти, позитивно налаштованого кандидата з достатнім рівнем софт-скіллів, не варто навіть порівнювати з дисциплінованим напівроботом, який далекий від проактивної позиції.

Hard Skills і Soft Skills - гнучкі і мякі навички.

1. Навички усного спілкування. Люди з добре розвиненими навиками усного спілкування здатні донести потрібну інформацію словами.

2. Навички міжособистісних комунікацій. Людина, яка володіє навичками міжособистісних комунікацій, це не тільки той, хто добре вміє розмовляти, але і той, хто вміє і готовий вислухати іншу людину, не критикуючи її, той, хто вміє ділитися своїми ідеями і допомагати колегам в здійсненні їхніх ідей, якщо їм потрібна допомога.

3. Написання текстів. Навички в написанні текстів допомагають вам передавати всю необхідну інформацію письмово.

4. Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми. Уміння вирішувати проблеми – це вміння ідентифікувати проблему і знайти кращий вихід з ситуації, що склалася. Навички критичного мислення дозволяють вам оцінити кожне можливе рішення, використовуючи логіку і міркування, щоб визначити, яке з них, найімовірніше, буде успішним.

5. Активне слухання. Люди, які вміють слухати, завжди намагаються зрозуміти, що їм говорить інша людина, вони не перебивають і зупиняють співрозмовника тільки тоді, коли потрібно задати питання, щоб уточнити важливу інформацію.

6. Організаційні навички. Люди з розвиненими організаційними навичками, знають, як застосувати системний підхід до будь-якого завдання.

7. Тайм-менеджмент. Ті, хто добре вміють розпоряджатися часом, знають, як планувати свої дії, щоб завершувати проекти в обумовлені терміни. Такі люди чудово вміють розставляти пріоритети.

8. Бути командним гравцем. Люди, які здатні бути командними гравцями, вміють співпрацювати, бути при необхідності, як лідерами, так і підопічними. Вони готові розділити відповідальність з іншим учасником процесу, незалежно від того, чи буде це похвала чи наслідки від провалу.

9. Гнучкість і адаптивність. Люди, які є гнучкими і адаптуються, добре реагують на зміни в їх роботі і робітничому середовищі. Вони позитивно ставляться до всіх нових обставин.

10. Командна робота. Майже всі люди повинні працювати в якійсь групі, незалежно від того, чи працюють вони над командними проектами або намагаються допомогти компанії в досягненні глобальної мети. Як професіонал, ви повинні володіти навичками міжособистісного спілкування, необхідними, щоб налагодити відносини з іншими. Ви повинні бути в змозі розділити відповідальність з іншими, ефективно спілкуватися з ними і досягати спільної мети.

На додаток до очікуваних від хорошого співробітника професійни якостей, роботодавець також вважає, що він повинен володіти певними рисами характеру.

Просто подивіться на будь-яке оголошення про роботу, і ви побачите список кваліфікацій, що включає не тільки технічні навички, необхідні для виконання роботи, але і такі якості, як «відмінні комунікативні навички», «організаторські навички», «вміння бути командним гравцем» і « вміння слухати”.

Редакція
Редакція
Трансформуємо каву і натхнення в тексти, і віримо в те, що все буде добре.
Цікаве по темі:
Добавить комментарий