fbpx
uk
Книга "Від нуля до одиниці або Нотатки про стартапи"

«Від нуля до одиниці» Пітера Тіля або Нотатки про стартапи

Про книжку Пітера Тіля «Від нуля до одиниці» я чув не раз, але не надто звертав на неї увагу, бо вважав, що це буде типова водичка в стилі більшості сучасного нон-фікшена по темі стартапів. А даремно.

Книжка крута. І навіть дуже. Тут немає готових формул, заготовок стратегій, це швидше цікаві роздуми цікавої людини. Враховуючи, що спочатку це був набір лекцій Тіля, старанно законспектований одним з його студентів, то так воно і є. Згодом автор впорядкував ці нотатки і опублікував у вигляді книги.

В процесі прочитання, «Від нуля до одиниці» поступово доносить до читача те, що і відрізняє успішні стартапи від фейл-сторі: специфічний тип мислення і логіку дій їх засновників. Вона дає інший погляд на речі. Підштовхує до їх переосмислення.

А ще тут багато цікавих історій з життя тих, хто зараз є іконами технологічного світу. Нагадаю: ви читаєте думки Пітера Тіля – мільярдера, засновника Paypal, інвестора Space X, Palantir і першого інвестора Facebook.

Насправді, мені важко написати на неї однозначний відгук. Книжка крута, і я однозначно ще буду колись її перечитувати.

І в той же час – вона явно не для всіх, і я не буду рекомендувати читати її кожному. Вона точно не підійде тим, хто хоче просто зрубати бабла, просто стати відомим чи запиляти якусь круту технологічну штуку.

Але я однозначно рекомендую її усім, хто хоче творити щось нове. Щось таке, що може змінити не тільки ваше життя, але й життя людей навколо.

Тим, хто хоче перейти від нуля до одиниці.

  • «Стартап – найбільш відчайдушна спроба, яку ви можете планувати з усією доступною вам визначеністю. Ви можете отримати владу не тільки над своїм власним життям, а й над маленькою і тим не менш дуже важливою частиною Всесвіту. І для початку відкиньте несправедливу тиранію удачі. Адже ви – не лотерейний квиток.»
  • «Поганий план це краще, ніж відсутність плану взагалі. Висококонкурентні ринки вбивають надію на прибутковість. Продажі не менш важливі, ніж продукт.»

«Найпростіший спосіб зробити щось в 10 разів краще, ніж у інших, – винайти щось принципово нове.»

  • «Кожна монополія унікальна, але, як правило, будь-яка володіє набором характеристик з наступного списку: власна технологія, мережевий ефект, ефект масштабу, бренд.»
  • «Зумівши примусити працювати як слід один-єдиний канал дистрибуції, ви побудуєте грандіозний бізнес. Якщо ж ви спробуєте задіяти декілька, але жоден з них не запрацює, – вам кінець.»
  • «Ваше завдання як засновника фірми – грамотно закласти основи: неможливо побудувати велику компанію на перекошеному фундаменті.»
  • «Маленька людина вірить в удачу і сприятливий збіг обставин. Сильна людина вірить в причини і наслідки.»
Volodymyr Fedorychak
Volodymyr Fedorychak
Поміркований перфекціоніст, зі специфічним почуттям гумору. Фанат Civilization, Apple і творчості Стівена Кінга.
Цікаве по темі:
Добавить комментарий